Het Nieuwe Groen is naar de drukker

Na een jaar lang interviewen, schrijven, schrappen, lezen en nog meer schrappen is het eindelijk zo ver: Het Nieuwe Groen is naar de drukker.
De achterflap tekst is af, de vormgeving is klaar, de foto’s van alle geïnterviewden staan bij de juiste persoon en hopelijk zijn alle laatste foutjes, slordigheden en kromme zinnen eruit.
Ik dacht dat ik opgelucht zou zijn, maar dat ben ik niet echt. Ik voel eerder een soort onderhuidse spanning. Een jaar lang heb ik elke dag aan dit boek gewerkt en nu heb ik het uit handen gegeven. Het is klaar en moet de wereld in. Mensen gaan er iets van vinden, maar wat?  Is het nuttig? Gaan mensen het kopen? Zelf lezen of aan iemand cadeau doen of uitlenen? Ik hoop het echt.

Het was een feest om het boek te schrijven en zo veel bijzondere mensen te ontmoeten, maar mijn missie is pas geslaagd als het boek mensen gaat helpen. Als het de lezers inspireert en laat zien dat iedereen kan ondernemen voor een betere wereld, als je het maar wilt.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

