Boekpresentatie

Morgen is de grote dag. Het Nieuwe Groen verschijnt. Tijdens Clean Drinks Amsterdam zal ik de eerste exemplaren overhandigen aan de mensen die hebben meegewerkt.

Clean Drinks is een landelijk netwerk van duurzame ondernemers die op lokaal niveau, in verschillende grote steden, bij elkaar komen voor een borrel en inhoudelijk programma. En wat is een betere plek om een boek over duurzaam ondernemen te lanceren, dan midden in de doelgroep. En ook niet onbelangrijk, in mijn eigen stad.

Het wordt een informele avond en een groot aantal van de geïnterviewden zijn aanwezig.
Ik verheug me er op, maar kan eigenlijk niet wachten om te horen wat zij en de rest van het publiek er van vindt.

Ik ben er klaar voor, het is mooi geweest, het boek moet nu eindelijk de wereld in.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Boekpresentatie

  1. Maya van der Vlugt zegt:

    Hee Asceline,

    Van harte gefeliciteerd met je boek! Hij is er nu echt. Een hele prestatie… Geniet ervan.
    Hartelijke groet, Maya

Geef een reactie

